Mengenai Kami

Rumah Amal Raudhatul Jannah merupakan rumah perlindungan kanak-kanak yang kurang bernasib baik seperti anak yatim dan asnaf. Ditubuhkan pada Mac 2015 dan diurus tadbir oleh Pertubuhan Kebajikan Asnaf Raudhatul Jannah. Terletak di Lot PT 11537,Jalan Sepakat,Taman Cenderawasih,Olak Lempit,Banting,Selangor.

Rarj Official 2024 by Rumah Amal Raudhatul Jannah on Scribd

Berdaftar dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat Selangor,Pendaftar Pertubuhan Negeri Selangor dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN). Merupakan ahli gabungan PEYATIM Malaysia dan Yayasan Islam Darul Ehsan (YIDE).

Sabtu, 23 September 2023

Rezeki Kami

 


23 September 2023 | Sabtu.

Jadual anak-anak pada hari ini agak padat. Memenuhi undangan di 3 lokasi. Sebelah pagi berada di Bandar Sg.Emas undangan Puan Hajah Nursia Ladurra. Majlis bacaan Yaasin,Tahlil dan doa yang telah dipimpin oleh Guru Agama (1),Ustaz Hafizuddin Norzaman.


Jam 12.30 tengahari, tiba di Bandar Sri Ehsan,untuk jemputan yang kedua. Selamat pengantin baharu kami ucapkan kepada Puan Ameera dan suami. Terima kasih di atas undangan. Kami doakan agar Puan kekal bahagia hingga ke jannah.




Jam 3.00 petang,kami tiba di lokasi ketiga iaitu di Morib bagi menghadiri majlis doa selamat undangan Puan Ina dan Puan Ayu.



Alhamdulillah, Dapat kami penuhi semua undangan pada hari ini. Terima kasih semua dermawan.Moga ALLAH kurniakan sebaik ganjaran kepada para dermawan sekelian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Menjunjung Kasih

 Bismillah. Menjunjung Kasih Duli Yang Teramat Mulia Tengku Amir Shah Ibni Sultan Sharafuddin Idris Shah Al-Haj, Raja Muda Selangor yang tel...