Encik Isa sedang diberi taklimat oleh Pengurus RARJ. |
Bagi memastikan Pusat Jagaan beroperasi secara sah disisi undang-undang,setiap Pusat Jagaan dikehendaki berdaftar dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat. Ia termaktub di dalam syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat mengenai Pusat jagaan.
Penyediaan dokumen yang lengkap perlu disediakan sebaiknya selaian mendapat sokongan penuh daripada 3 agensi seperti Pihak Berkuasa Tempatan,Jabatan Bomba dan Penyelamat serta Pejabat Kesihatan Daerah.
Alhamdulillah,Rumah Amal Raudhatul Jannah,telah mendapat sokongan daripada 3 agensi berkenaan bagi proses pembaharuan perakuan pusat jagaan .
Senarai semak dokumen yang perlu disediakan |
Dan pada 8 November 2021.dokumen-dokumen yang lengkap telah diserahkan kepada Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Kuala Langat dan diterima oleh Encik Mohd Isa Abdullah,Penolong Pegawai Kebajikan Masyarakat.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan